sobota, 29 czerwca 2013

Jak uszyć kosmetyczkę z motywem kota?

Hej dziewczyny! Dziś zaprezentuję wam jak prosto uszyć kosmetyczkę. Zrobiona została na specjalne zamówienie mojej mamy, więc uznałam, że motyw kotka będzie odpowiedni. Ale na pewno świetnie zaprezentuje się również z innym wzorem. Do dzieła!

Potrzebne nam będą dwa prostokąty materiału - jeden na zewnętrzną część kosmetyczki, drugi na podszewkę. Na grubszym materiale rysujemy kontury kota, a następnie wycinamy.

Na lewej stronie przypinamy szpilkami kawałek czerwonego materiału, tak aby zakryć kotka. Teraz już na prawej stronie obszywamy kontury kota zygzakiem (potem możemy już odciąć nadmiar czerwonego materiału). Następnie składamy kawałki materiału na pół i zszywamy bo bokach. W podszewce zostawiamy małą dziurę.

Teraz trzeba wszyć ekspres. Ja zrobiłam to w ten sposób, że najpierw przyszyłam ekspres do zewnętrznej części kosmetyczki, następnie włożyłam do kosmetyczki podszewkę (prawą stroną do prawej) i ją również przyszyłam do ekspresu i zewnętrznej części. Oczywiście możecie za jednym razem przyszyć do zewnętrznej części ekspres i podszewkę - wedle uznania. Na koniec wywijamy na prawo całość przez pozostawioną dziurkę i już na prawej stronie ową dziurkę elegancko zaszywamy.

I tyle. Kolejny gadżet dla kociar zrobiony.


4 komentarze:

  1. świetna! kotek taki ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko następnym razem zrobię coś takiego w wersji XXL bo takie małe coś ciężko się szyje.

      Usuń
  2. Takie kosmetyczki są świetne i uniwersalne! Bardzo ładna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Chyba czas pomyśleć o sobie, bo moja kosmetyczka już zasługuje na emeryturę :P

      Usuń