niedziela, 19 maja 2013

Jak ładnie skrócić spodnie?

Hej dziewczyny! Wiem, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale zwalę to na problemy techniczne (Laptop musiał iść do doktora). Ale do rzeczy! Gorąco się zrobiło ostatnimi czasy, zatem należałoby wskoczyć w krótkie spodenki. Ale co jeśli na zewnątrz upał, a w szafie zalegają jeszcze zimowe ciuchy? Przerobić! Dziś krótka instrukcja jak z długich spodni zrobić krótkie spodenki na letnie dni.


Najpierw tniemy spodnie do pożądanej długości - nie zostawiamy żadnych zapasów. Następnie bierzemy pasek kolorowego materiału i przypinamy ok 2cm nad brzegiem nogawki prawą stroną do prawej i przyszywamy.


Zawijamy kolorowy materiał w dół i prasujemy. Następnie trzeba jeszcze podwinąć dwa razy i zaprasować brzegi kolorowego materiału tak, żeby ucięte brzegi spodni były zakryte. Na koniec należy tylko przyszyć kolorowy materiał, żeby się nie odwijał. Ja przyszyłam po bokach na oryginalnych szwach - w ten sposób nie rzuca się w oczy.
Gotowe!


6 komentarzy:

  1. genialne! że można skrócić spodnie to wiedziałam od dawna, ale że można to zrobić w taki fajny sposób nigdy bym nie pomyślała! te kolorowe kwiatki dodają mega uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Widzisz, nic się nie zmarnuje :P

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe wykończenie, teraz spodenki pełne kwiatowego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i ładne, chyba skorzystam - mam nawet spodnie-kandydata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że pogoda nie sprzyja :( ale może w czerwcu takie spodenki się przydadzą :)

      Usuń