środa, 30 stycznia 2013

Upiększamy notesik.

Dziś pokażę wam jak ładnie i szybko upiększyć notes, zeszyt lub kalendarz. Wystarczy nieduży kawałek materiału (ja użyłam resztek, które mi zostały po uszyciu tej torebki), trochę muliny do wyszywania, kawałek wstążki i klej do materiału.


Na początek wycinamy z materiału prostokąt o wymiarze powierzchni notesu z zapasami ok 1,5 cm. Następnie, tam gdzie będzie przód notesu wyszywamy muliną dowolny wzór - ja poszłam na łatwiznę i wyszyłam 2013.


Następnie kawałek po kawałku przyklejamy materiał do notesu. Wystarczy nałożyć klej na zapasy materiału i grzbiet notesu.


Bo przyklejeniu wszystkich krawędzi widoczne są niezbyt ładne postrzępione nitki. Dlatego robimy wykończenie krawędzi przyklejając satynową wstążkę tak, aby zakryć postrzępiony materiał.

I to by było na tyle.



 Zatem ozdabiajcie, obijajcie, upiększajcie notesy, kalendarze i co wam w ręce wpadnie. Jeśli chcecie się pochwalić - piszcie! Opublikuję wasze prace na blogu.

2 komentarze:

  1. a jeszcze jak materiał jest mieciusi albo puchaty to az się chce nosić notes:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby obić taki notes frotką, polarem lub pluszem, to byłby idealny na wykłady! Nic tylko położyć głowę i spać :D

      Usuń