piątek, 28 grudnia 2012

Parę kartek

Dzisiaj zaprezentuję wam dwie kartki okolicznościowe, które możecie samodzielnie wykonać w domu. Pierwszą wykonałam z okazji urodzin koleżanki, ale równie dobrze będzie się prezentować jako kartka z życzeniami noworocznymi. Druga była stworzona z okazji narodzin pewnego niedużego człowieczka - może ten pomysł też kiedyś wam się przyda?

A! I od razu przepraszam za jakość zdjęć...


Ta kartka powstała poprzez naszycie kawałka filcu i papieru wyciętego w kształcie kieliszka do brystolu. Przed przyszycie górnej części kieliszka podłożyłam kawałek folii (wyciętej z foliowej koszulki) i włożyłam do środka parę cekinów. Równie dobrze mogą być też drobne koraliki albo konfetti. Na koniec wystarczy przyszyć koronkę i kokardkę oraz wykleić wnętrze kartki dodatkową warstwą brystolu (aby nie było widać nitki) i gotowe!Wykonanie proste i łatwe, a efekt ciekawy.



Druga kartka powstała taką samą techniką - do brystolu przyszywałam kawałki filcu i koronki. Tym razem stworzyłam z kawałków materiału wózek dziecięcy, a z guzików zrobiłam kółka. Nic prostszego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz