poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rękawica kuchenna krok po kroku

Po długim odkładaniu na później uszyłam w końcu rękawicę kuchenną. Niby nic, a jednak bardzo przydatny w kuchni przyrząd, zwłaszcza kiedy się piecze babeczki na kilogramy. Dziś pokażę wam jak zrobić taką rękawicę krok po kroku.


Do uszycia rękawicy kuchennej użyłam w sumie trzech kawałków materiału. Żółty cieńszy materiał będzie na wewnętrznej części rękawicy, zielona wełna w kratę będzie warstwą wierzchnią, a pomiędzy włożyłam jeszcze kawałek czarnej wełny. Tak złożony materiał będziemy pikować.


Tak przygotowany materiał składamy prawą strona do prawej i odrysowujemy wcześniej przygotowany szablon. Teraz wystarczy przeszyć wzdłuż narysowanego konturu i wyciąć rękawicę bardzo blisko szwu.


Następnie wywijamy rękawicę na prawą stronę i obszywamy wlot gęstym ściegiem zygzakiem, żeby nitki się nie strzępiły. Z resztek wełny robimy pasek, który przyszywamy jako zawieszka.

I to by było na tyle. Zatem marsz do kuchni piec babeczki!


3 komentarze:

  1. bardzo przydatna taka rękawica :) tylko czemu ja się na te kilogramy babeczek jeszcze nie załapałam?! :P

    teraz ja: nominuję Cię do wyróżnienia Liebster Blog! :) szczegóły tutaj: http://saikoubiuti.blogspot.com/2013/04/wyroznienie-liebister-blog-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ohoho dziękuję kochana :) a na babeczki się nie załapałaś, bo rzadko mnie odwiedzasz :P

    OdpowiedzUsuń