czwartek, 25 kwietnia 2013

Wyróżniona po raz drugi!

Z przyjemnością stwierdzam, że już drugi raz zostałam wyróżniona w Liebster Blog. Tym razem wyróżniła mnie SaikouBiuti za co serdecznie dziękuję. Dla niewtajemniczonych wytłumaczę na czym to polega:

Libster Blog to nominacja wśród blogerek w uznaniu za "dobrze wykonaną robotę". Nagroda jest przyznawana blogom z mniejszą ilością wyświetleń. Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań, które zada osoba nominująca a następnie zadać kolejne 11 pytań do blogów, które się nominuje dalej. Osoby nominowane zawiadamiasz o tym fakcie w komentarzu na ich blogach. Nie nominuje się bloga, od którego dostało się wyróżnienie.

A oto moje odpowiedzi:

  1. Ulubione perfumy?   Nie mam zbyt wyrafinowanego gustu: Celebre z Avonu
  2. W jaki sposób lubisz najbardziej spędzać czas wolny?  Oczywiście szyjąc!
  3. Wolisz słodycze, czy słone/ostre przekąski?  Wolę wszystko po kolei....
  4. Jeśli mogłabyś wybrać dowolny kraj, gdzie najchętniej byś zamieszkała?  W Australii
  5. Ulubiony film?  Długi pocałunek na dobranoc
  6. Ulubiona książka? Hmmm... to tak jakbym Cię zapytała o Twój ulubiony lakier :P Ale jak mam wskazać, to Saga o Wiedźminie Sapkowskiego, Zemsta Fredro i Cień Wiatru Carlosa Ruiza Zafon'a
  7. Pies, kot, czy inne zwierzątko?  Świnka! Oink!
  8. Mieszkanie, czy dom z ogrodem? Dom z ogrodem większym niż dom
  9. Samolotem, czy samochodem?  Po aviomarinie wszystko mi jedno
  10. Na blogu wolisz "krok po kroku", czy recenzje? Jeśli chodzi o urodę, to recenzję, jeśli chodzi o DIY to krok po kroku
  11. O czym najbardziej lubisz czytać na blogach? O twórczości amatorek, które spełniają swoje pasje w sposób w pełni profesjonalny i godny podziwu
Na razie tyle. Moje nominacje wkrótce, jak tylko się porządnie zastanowię. 

2 komentarze:

  1. :* jak zawsze cudnie!!! (najbardziej podoba mi się odpowiedź 9 :D)
    p.s. sama nie lubię jak mnie ktoś pyta o coś "ulubionego", ale tak ciężko wymyślić te pytania ... :(

    OdpowiedzUsuń